قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

تهمینه میلانی : 

مادر که شدم :  به پسرم خیلی محبت میکنم اونقدری که بزرگ شد با عشقش مثل یه پرنسس 

رفتار کنه تا جفتش بفهمه که پسرم تو دستای یه ملکه بزرگ شده ! 

روزا دستاشو میگیرم و چنان با محبت بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !

بهش یاد میدم که همه آدمها خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه 

زندگی سرد میکنه !

بهش یاد میدم که خانما آقا بالا سر و سایه ی سر نمی خوان عشق و دوست و همراه صمیمی میخوان!

بهش یاد میدم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه چون دیگه نمیتونه ترمیمش کنه !

بهش یاد میدم اونقدر عاشقونه به عشقش نگاه کنه که انگار قطعی آدمه !

به پسرم یاد میدم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه از روز عادت و هوس !!

براش کادو های کوچیک و با معنی میخرم تا کادو دادن به ادم هایی که دوسش داره بشه فرهنگش ........!!

همه اینکارا رو میکنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده ال تو ذهنم بوده و هست . ..........

اینطوری هم خودش از زندگی لذت میبره هم جفتش .

من به خاطر اینکه یه مرد با محبت دیگر به دنیا اضافه بشه حتما مادر میشم !!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 16:35 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک